Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Divadelní comiks-con. American psychological society (APS) vydala v roce 2017 studii, která dokazuje, že cca 70% lidí sní o…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
330 Kč / 250 Kč (studenti, senioři, ZTP)
“Lidová moudrost říká, že celek je víc než součet částí. Jenže je-li tomu tak, jak poznáme ten rozdíl? Co je hejno bez ptáků?”
Představení se koná v rámci 20. ročníku Festivalu Malá inventura 2022.
První divadelní adaptace románu Filipa Douška jako rukojmí humoru 11:55. Show o samozřejmosti světa, která se odehrává na všech úrovních času a bytí. Magická konference plná iluzí a jejich ztráty.
PRAVDA JE OMYL.
„Existuje starý názor, že skutečně existuje jakýsi jeden způsob, kterým svět doopravdy je - tedy realita. A člověk navyklý zmiňovat ji, by mohl lehce očekávat, že ona opravdu existuje.“
PRAVDA JE OMYL.
„Možná se tajenka světa neskrývá v tom, co mi uniká, ale v tom, co vidím. Možná je můj pohled zastíněn čímsi, jakýmsi objektem, který vidím celý život, neustále, a proto ho už dávno nevnímám. A on přesto stíní cosi, co leží za ním, cosi skutečně podstatného, co cítím a nevidím. Objekt, má slepá skvrna.“
PRAVDA JE OMYL.
Režie: Tereza Volánková
Dramaturgie: Natálie Preslová
Obsazení: Pavlína Balner, Jan Hofman, Petr Ťopek, Michal Bednář
Scénografie: Tereza Volánková a Linda Vondrášková
Kostýmy: Linda Vondrášková
Hudba: Jan Čtvrtník
Pohybová spolupráce: Johana Matoušková
Lightdesign: Sebastian Vích
Sound design: Jan Sedláček
Produkce: Anastázie Slavíček
Představení vzniklo za podpory Magistrátu hl.m. Prahy, Ministerstva kultury ČR a Městské části Praha 1.