Lenka Tyrpeklová se ve své intermediálně uchopené autorské tvorbě věnuje různým sociálním tématům. Mezi ně patří například tematika vězeňského systému, ženských věznic nebo přímo všeobjímající téma svobody, která má v současném kontextu velmi diverzifikovanou podobu. Výstavní projekt Mea Maxima Culpa Casino Abrakadabra představuje autorčin pohled na instituci soudní moci a justice jakožto „kasina“: tj. prostor náhody, nevyzpytatelnosti, štěstí a neštěstí, kde namísto spravedlnosti a objektivity je právní systém mnohdy postaven na paradoxech a rozporech. Lenka Tyrpeklová tak ohledává soudní proces jako takový, jeho specifický jazyk, styl a role justičních činitelů. Současně si všímá jak otázky času, který nás v případě obvinění paralyzuje nejen v osobním životě, tak i definitivnosti, nezvratnosti a devastujícím efektům vyřčení slova „Vinen“. --- Lenka Tyrpeklová (*1989) studovala na Fakultě umění a designu Ladislava Sutnara v Plzni v ateliéru Intermédií Doc. Mileny Dopitové. Ve své práci se snaží upozorňovat na slabiny a nefunkčnost českého vězeňského systému, všímá si širších společenských příčin i důsledků trestání. Primární sondu do této problematiky započala v roce 2017, a to v prostředí Věznice Plzeň Bory či následně ve Věznici Bělušice. Společenskokritické a aktivistické směřování samotného uměleckého výzkumu pak přenáší nejen do galerijního prostředí, ale i mimo uměleckou tvorbu. Ať už formou vzdělávacích programů ve Věznici Bělušice se zaměřením na výuku výtvarného umění, kde se snaží pozitivně ovlivňovat postoje a chování vězňů, tak i otevíráním diskuze o budoucí reformě vězeňského systému. Klíčovou byla pro Lenku Tyrpeklovou samostatná výstava DNO DEN v galerii HYB4 v Praze v roce 2023, která prezentovala spolupráci jak s věznicemi i vězni ve výkonu, tak s osobami po propuštění na svobodu.
Inscenace může obsahovat střelné zbraně, fyzické i verbální násilí, kouřové efekty, vulgární…
Dva hosté. Jeden moderátor. A jejich vzájemná interakce. Bez konfliktu, ale s inspirací. Neobvyklé…
V nouzi se k němu modlíme. Pokládáme svíčky na divadelní oltář. Citujeme z paměti. Čapkovo - Jak se dělá…
Dokumentární performance s prvky vzdušné akrobacie. “Někdy mám pocit, že se z toho kruhu nedá vystoupit”…
Dva hosté. Jeden moderátor. A jejich vzájemná interakce. Bez konfliktu, ale s inspirací. Neobvyklé…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Janek & Natálka & Divadlo NoD chystají novou inscenaci 27 LITRŮ UMĚLÝ KRVE. Pocta béčku, exploatačnímu umění…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Dva hosté. Jeden moderátor. A jejich vzájemná interakce. Bez konfliktu, ale s inspirací. Neobvyklé…
Autorský výstavní projekt Našikmo Daniely Baráčkové v Galerii NoD se soustřeďuje na reflexi…
Jejich stand-up známe z Comedy Clubu, známe je i z pořadu na Stream.cz, a teď vystupují pravidelně v NoDu. Dvouhodinová ultim…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Hráli jste si jako malí na osamělý pistolníky, kteří se prohání rozlehlejma americkejma prériema,…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
V nouzi se k němu modlíme. Pokládáme svíčky na divadelní oltář. Citujeme z paměti. Čapkovo - Jak se dělá…
Podvod je umění. Byli tu s námi od počátku lidstva. Jsou všude kolem nás. A je jich čím dál víc.…
Podvod je umění. Byli tu s námi od počátku lidstva. Jsou všude kolem nás. A je jich čím dál víc.…
Guatemalská, v Mexiku usazená hudebnice Mabe Fratti se vrací do Prahy po třech letech s dvěmi novými alby a s kapelou. Již tahle…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Jejich stand-up známe z Comedy Clubu, známe je i z pořadu na Stream.cz, a teď vystupují pravidelně v NoDu. Dvouhodinová ultim…
První společný projekt Divadla NoD a spolku StorytellingCZ ve kterém se živé vyprávění příběhů potkáv…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Inscenace může obsahovat střelné zbraně, fyzické i verbální násilí, kouřové efekty, vulgární…
Jejich stand-up známe z Comedy Clubu, známe je i z pořadu na Stream.cz, a teď vystupují pravidelně v NoDu. Dvouhodinová ultim…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Jejich stand-up známe z Comedy Clubu, známe je i z pořadu na Stream.cz, a teď vystupují pravidelně v NoDu. Dvouhodinová ultim…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Inscenace může obsahovat střelné zbraně, fyzické i verbální násilí, kouřové efekty, vulgární…
„Letím a dopadám na prdel, lehám si na záda, držkou do bláta. Málokdo tenhle manévr umí…
Podvod je umění. Byli tu s námi od počátku lidstva. Jsou všude kolem nás. A je jich čím dál víc.…
Podvod je umění. Byli tu s námi od počátku lidstva. Jsou všude kolem nás. A je jich čím dál víc.…
První společný projekt Divadla NoD a spolku StorytellingCZ ve kterém se živé vyprávění příběhů potkáv…
V nouzi se k němu modlíme. Pokládáme svíčky na divadelní oltář. Citujeme z paměti. Čapkovo - Jak se dělá…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
„Letím a dopadám na prdel, lehám si na záda, držkou do bláta. Málokdo tenhle manévr umí…
První společný projekt Divadla NoD a spolku StorytellingCZ ve kterém se živé vyprávění příběhů potkáv…
Jejich stand-up známe z Comedy Clubu, známe je i z pořadu na Stream.cz, a teď vystupují pravidelně v NoDu. Dvouhodinová ultim…
V nouzi se k němu modlíme. Pokládáme svíčky na divadelní oltář. Citujeme z paměti. Čapkovo - Jak se dělá…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Inscenace může obsahovat střelné zbraně, fyzické i verbální násilí, kouřové efekty, vulgární…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Podvod je umění. Byli tu s námi od počátku lidstva. Jsou všude kolem nás. A je jich čím dál víc.…
Podvod je umění. Byli tu s námi od počátku lidstva. Jsou všude kolem nás. A je jich čím dál víc.…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
„Letím a dopadám na prdel, lehám si na záda, držkou do bláta. Málokdo tenhle manévr umí…
V nouzi se k němu modlíme. Pokládáme svíčky na divadelní oltář. Citujeme z paměti. Čapkovo - Jak se dělá…
Inscenace může obsahovat střelné zbraně, fyzické i verbální násilí, kouřové efekty, vulgární…
První společný projekt Divadla NoD a spolku StorytellingCZ ve kterém se živé vyprávění příběhů potkáv…
Jejich stand-up známe z Comedy Clubu, známe je i z pořadu na Stream.cz, a teď vystupují pravidelně v NoDu. Dvouhodinová ultim…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
<p>Autorský sólo projekt umělecké dvojice <strong>Ester Geislerové</strong> a letošního finalisty Ceny Oskára Čepana <strong>Milana Mazúra</strong> rozvíjí jejich dřívější spolupráci a navazuje na první společný projekt <em>Tekutá mateřská láska</em>, který byl realizován ve zlínské galerii Kabinet T v roce 2018. Umělecký jazyk dvojice charakterizují audiovizuální díla s náznakem nepokoje ve filmové řeči, kritický postoj ke zkoumanému tématu, poukazování na sociální stereotypy či environmentální uvažování. V aktuálním projektu je v jejich formativním přístupu zřejmý výrazný scénografický sklon a důraz na práci s prostorem galerie, ve kterém objevují a rozvíjejí jeho filmově-simulační potenciál.</p> <p>"<em>Nebolo žiadne svetlo. Len vietor. Nepríjemný zvuk. Trvalo to chvíľu. Niekoľko minút? Ťažko odhadnúť, bolo to v priebehu niekoľkých mesiacov? Možno len pár hodín. Takisto priestor nebol konkrétny, taktiež náznak svetla alebo konkrétnej časti. Čierna. Snažil sa spraviť par krokov vpred. Ale nervozita a nestabilita mala dôsledok len pár metrov. Radšej zastal a čakal. Snažil sa vrátiť na miesto, ale nebol kým bol.</em><em> (...)</em>"</p>
<p>Komentovaná prohlídka kolaborativního projektu Sen o výstavě, který vznikl k dvaceti letům fungování Galerie NoD.)</p> <p>Součástí komentované prohlídky bude uvedení druhé série intervence Jiřího Ptáčka a jeho hostů "<strong><em>Vzdušné zámky V-VIII</em></strong>". </p> <p>---</p> <p><strong><em>Vzdušné zámky (Vol. 2)<br /> 7. 11. – 24. 11. 2019 <br /> Jana Kalinová, Matěj Smetana, Adéla Součková, Martin Zet</em></strong></p> <p>Texty načetli Natálie Preslová a Jan Urban z divadla Experimentálního prostoru NoD. <br /> Technická produkce nahrávky: Vojtěch Krátký<br /> Postprodukce: Michal Plodek </p>
<p>Nová koncepce ROXY Visuals vzniká v kurátorské spolupráci s Galerií NoD. Projekt má nyní ambice smířit umělecký jazyk „bílé kostky“ galerie s ohlušenou senzitivitou návštěvníka hudebního klubu prostřednictvím spekulativních, často subverzivních poselství. Cílem ROXY Visuals, které nyní operují pod sloganem "Contemporary Art at Night", je snaha otevřít současné umění a jeho témata novým kontextům, situacím a novému publiku. Na instalaci, která bude v klubu k vidění do 20. dubna 2020 se podílí skupina RAFANI, Jonáš Verešpej, skupina DUNA, Jozef Mrva, Matúš Buranovský a Benedikt Tolar.</p>
<p>20. narozeniny NoD</p> <p>Uvedení zbrusu nové site specific video intervence v prostoru Video NoD, která vznikala po dobu trvání měsíční Video NoD Rosidency. Jozef Mrva připravuje panoramatickou video esej, která navazuje na jeho aktivní teoretický výzkum proměn vnímání prostoru v fenomenálních strukturách pozdního kapitalismu jednadvacátého století.</p>
<p>26. října 2019 uběhne 20 let od první výstavy realizované v dnešním Experimentálním prostoru NoD, kterou připravila skupina kreativních umělců působících okolo hudebního klubu ROXY. První eponymní výstavou byl kurátorský projekt již tehdy aktivního umělce Krištofa Kintery s názvem „Vidiny“.</p> <p>Volný, organický freestyle projekt <em>SEN O VÝSTAVĚ</em> sdružuje všechny kurátory, kteří vedli směřování Galerie NoD v průběhu dvaceti let její existence. Výstavní a galerijní program postupně připravovali kurátoři a umělci Krištof Kintera, René Rohan, Tamara Moyzes, Zuzana Blochová, Jiří Ptáček, Milan Mikuláštík, Jiří Machalický a současný kurátor a art director galerie Pavel Kubesa. Společně s přizvanými hosty (Institut úzkosti, Marek Meduna, András Cséfalvay, Matouš Lipus, Kateřina Olivová, Marie Štindlová, Tomáš Vaněk, Jana Kalinová, Matěj Smetana, Adéla Součková, Martin Zet, Petr Písařík, Tereza Anderlová) vytvoří bohatou mozaiku různých futurologických poselství, komentářů k dnešní společnosti, genderové politice, environmentální krizi či intimních introspekcí a imaginativních obrazů nerealizovaných „snů o výstavách". Tématem projektu není historie instituce, ale hledání místa a síly hlasu umění ve vizích naši společné budoucnosti.</p> <p> </p>
<p>20. narozeniny NoD</p> <p>V pořadí již osmá intervence ve veřejném prostoru, která ozvláštňuje prostor nad křižovatkou Rybná-Dlouhá. Julius Reichel ve své dřevěné, prostorově rozvinuté kresbě tematizuje aktuální krizi "lesů" v místním i globálním kontextu. Jeho instalace problematizuje vztah metropolitní environmentální slepoty a katastrofické situace odehrávající se za hranicemi města ve stínu všudypřítomné postfaktické politické rétoriky.</p>
<p>Environmentální uvažování v současném umění. Závěrečná část doprovodného programu umělecko-enviromentálního projektu Vladimíra Turnera a Galerie NoD Frutti di Mare Project otevře nové perspektivy umělecké kritiky, dokumentu a výzkumu na prahu nových klimatických výzev. V rámci večera budou prezentovány dva autorské filmy Vladimíra Turnera: Až budu velká, chci být naživu (20min, 2019) a video esej Za uhelnou oponou (27min, 2018).</p>
<p>Artist Talk Jozefa Mrvy ml. k jeho právě probíhající rezidenci v prostoru Video NoD. V centru zájmu Jozefa mrvy stojí problematika proměň prostoru ať už v jeho fenomenálních či ontologických kvalitách. "Žijeme v době, která díky informačním technologiím již od dob telegrafů proměnila naše vnímání času. Nástupem internetu a mobilních telefonů či v posledních době chytrých telefonů se toto vnímání ještě více narušilo. Tento kolaps časové dimenze se však zcela logicky promítá do způsobu, jak uvažujeme o prostoru, či jak je tímto prostor deformován." Součástí večera bude prezentace rozpracované site specific instalace připravované pro Video NoD.</p>
<p>Igor Hosnedl (*1988), český autor žijící a pracující v Berlíně, je výrazným zástupcem mladé generace mezinárodně etablovaných malířů. Jeho práce byly vystaveny v galerii Downs & Ross v New Yorku, v PS120 v Berlíně, v Domě umění města Brna či tamější FAIT Gallery. Jeho výstava v Galerii NoD je však teprve třetí Hosnedlovou sólovou výstavou v Praze (dříve samostaně vystavoval v Galerii Jelení a v Berlínském modelu).<br /> <br /> Výstavou Stolování/Dining navazuje na své předešlé projekty (Hundred Liters of Diet Ink v EIGEN+ART Lab v Berlíně a Smaragdový sirup Sadu slibů v brněnské FAIT Gallery). Hosnedl nestrojeně a citlivě zkoumá archetypální událost stolování v její sociální dimenzi: jako okamžik prolínání společenského dekoru a zvyklostí se zranitelností tělesné intimity, jako metaforické obnažování v kruhu nejbližších či zcela neznámých, jako volbu mezi skromnou střídmostí a opulentním požitkářstvím: jako místo, kde si stojí zato obstát.</p>
<p>Jozef Mrva ml. otevírá novou řadu audiovizuálních uměleckých instalací v prostoru Video NoD, v němž po dobu jednoho měsíce bude prezentovat selekci svých nedávných 3D animací. V průběhu měsíční rezidence budou jednotlivé Mrvovy videoeseje a krátké komentáře upraveny pro formát panoramatické video projekce. Jednotlivé intervence prostřednictvím vitálních a pronikavých vizuálních symbolů, metafor a zkratek zkoumají tvář pozdního kapitalismu, struktury (post)modernity, klimatickou krizi či globální společenské hrozby jako je například terorismus. </p> <p>Po dobu trvání rezidence bude současně vznikat zcela nové 3D video, které bude uvedeno na konci trvání rezidence a instalováno v prostoru Video NoD po dobu tří měsíců.</p> <p> </p>
<p>Komentovaná prohlídka s autorem výstavy NANOSPASM LAB Adamem Vačkářem a kurátorem Pavlem Kubesou. Pouť laboratorním prostředím Galerie NoD po stopách ozvěn akceleracionismu, posthumanismu, grafického designu a vizí blízkých i vzdálených budoucností.</p> <p><em>"Umělecké hledání Adama Vačkáře postupuje směrem, který v jistém ohledu jasně odkazuje na oblast vědy. Přesto však Vačkářův intuitivní přístup cílí k převrácení tohoto směru vzhůru nohama, činí jej kruhově cyklickým, zatímco prvkům, které jej tvoří a diktují rytmus, dodává sakrální a současně dvojznačnou auru."</em> (z doprovodného textu Domenica de Chrica) </p>
<p><em>Adam Vačkář dlouhodobě vytváří ekonomicko-ekologický scénář vycházející z kritiky konzumního systému. Od sociálně a edukativně angažovaných projektů, vycházejících z konkrétní ekologické krize v pohoří Atlas v Maroku přechází spojením průmyslového odpadu a přírody postupně do imaginárního scénáře budoucnosti. NANOSPASM LAB je vizí laboratoře, kde se fiktivní metody ustavují v pravdu, kde hypotetická realita se stává cílem, pravdou, vytváří "simulace, které slouží k tomu, abychom si uvědomili budoucnost. Abychom přemýšleli jinak o skutečném světě." (P. Pedercini).</em></p>
<p>Sólová výstava jednoho z nejzajímavějších malířů mladé generace. Příkaský připravil pro Galerii NoD novou sérii hybridních maleb vycházející z jeho pokračujícího zájmu o lidské tělo, tematiku medicínského zkoumání lidského těla a prozkoumávání možností obohacování malířského média o principy vědecko-technologických či laboratorních zobrazovacích metod.</p> <p>V obrazech Pavla Příkaského se mísí reálné a abstraktní jako tekutiny v laboratorních roztocích, obrazové vrstvy simulují povrch těla či systémy vnitřní látkové výměny. Malbou protékají toky živin, obrazy přenáší mikrosvět, vyjevují hybridní tělesné korpusy. Odkazují k současným jevům jako je genetická modifikace či medicínské praxe. K malbě přistupuje jako k pěstování kultur, jako k živé tkání, biohmotě. </p>
<p>Téma výstavy <em>Standing, Holding a Waterlily</em> se zabývá problematikou produkce textilních společností, environmentálním dopadem výroby, lineárními produktovými cykly plastových obalů a s tím souvisejícím smutkem doby, ve které žijeme. V prostoru se rozprostírá nostalgie po melancholii emo kytarovek 90. let, kdy jsme si mysleli, že apokalypsa je ještě příliš daleko. </p>
<p>Závěrem projektu RAFANI ART APARTMENT IN THE HEART OF THE CITY je rozsáhlá diskuzní platforma věnovaná tematice sdílené ekonomiky, gentrifikace městkých čtvrtí ale také otázkám "kapitalismu digitálních platforem" a jejich monopolizačním tendencím. Diskuze proběhne za účasti umělců skupiny Rafani a výrazných osobností z řad ekonomie (Lukáš Kovanda), architektury a urbanismu, komunální politiky (Vít Masare) a zástupců zprostředkovatelských platforem. Součástí diskuzního večera bude ojedinělá prohlídka bytu RAFANI ART APARTMENT IN THE HEART OF THE CITY v Galerii NoD. Moderuje kurátor projektu Pavel Kubesa.</p>
<p><strong>RAFANI ART APARTMENT in the Heart of the City</strong></p> <p>Nově vybavený byt v srdci staré Prahy. Unikátní interiér, kultura a zábava na dosah ruky. Byt je uměleckým projektem skupiny Rafani trvajícím po dobu jednoho měsíce.</p> <p>Byt disponuje oddělenou ložnicí s manželskou postelí, nočními stolky, šatní skříní a toaletním stolkem. Pokoj je vybaven sedačkou a dvěma křesílky, z nichž lze pohodlně sledovat televizi. Jídelna je plně vybavena pro čtyři hosty. Toaleta, koupelna a kuchyňka je k dispozici ve sdílených soukromých prostorách. Na patře, kde se nachází byt, je kavárna a malý divadelní sál.</p> <p>Byt se nachází v místě, kde je vše, co potřebuješ, abys poznal Prahu. Václavské náměstí, Národní muzeum, Vltava, obchodní dům, vlakové nádraží, to vše je v dosahu několika minut pěší chůze. Kostely a synagogy jsou za rohem, stejně jako Hare Kršna restaurace. Kulturní vyžití (koncerty, party, divadlo, umění) jsou od tebe jen několik metrů (<a href="https://nod.roxy.cz/en/" target="_blank">https://nod.roxy.cz/en/</a>). V domě je jedna z nejlepších restaurací s místní kuchyní a tankovým plzeňským pivem. Abys poznal všechny radosti Prahy, nemusíš opustit perimetr jednoho kilometru. V přízemí domu je jeden z nejslavnějších hudebních klubů v Praze.</p> <p><strong><em>Varování: Podle průzkumu Harvardské univerzity jsou Češi největšími rasisty v EU.</em></strong></p> <p>Metro (linka B, zastávka Náměstí republiky) a tramvajové stanice jsou v těsné blízkosti. Na Hlavním nádraží jsi za deset minut. <br /> Návštěvu Pražského hradu vynechejte, místo je střeženo armádou ČR. </p> <p>Varování: Pozor na exkrementy. V Praze je nejvíce psů na počet obyvatel.</p> <p>Sociální zařízení (sprcha a WC) je sdílené se zázemím rezidentního divadelní souboru Divadla NoD.</p> <p>Prosíme, nemanipulujte s otevřeným ohněm.<br /> K bytu vede spirálovité dřevěné schodiště.<br /> Provozní hodiny přiléhlé kavárny: 10:00 – 01:00.<br /> Praha je přeplněná automobily. Dostupné placené stání.<br /> Toaleta, koupelna, kuchyňský kout.<br /> Bezpečnostní kamery se nachází pouze ve veřejných prostorách kavárny.</p> <p><strong><em>MOTTO: Naše spojení je vyšší formou individuality.</em></strong></p> <p> </p>
<p>Pavel Humhal (*1965) je vizuální umělec, pedagog a teoretik. Začínal jako zakládající člen skupiny Pondělí (*1989), jejíž členové se zabývali konceptuálním přístupem a všedními náměty. Ve své tvorbě se vyjadřuje převážně konceptuálním sochařstvím, ale často používá i fotografie nebo textové koncepty. Výstava Všichni se dívají jedním směrem se věnuje tématu neviditelného překračování hranic mezi životem a smrtí, čistým a špinavým, přirozeným a umělým, světským a duchovním.<br /> <br /> VSTUP ZDARMA</p>
<p>Pavel Humhal (*1965) je vizuální umělec, pedagog a teoretik. Začínal jako zakládající člen skupiny Pondělí (*1989), jejíž členové se zabývali konceptuálním přístupem a všedními náměty. Ve své tvorbě se vyjadřuje převážně konceptuálním sochařstvím, ale často používá i fotografie nebo textové koncepty. Výstava <em>Všichni se dívají jedním směrem</em> se věnuje tématu neviditelného překračování hranic mezi životem a smrtí, čistým a špinavým, přirozeným a umělým, světským a duchovním. </p>
<p>Plasty a ekologie v současném umění. První z řady diskuzních pásem v rámci umělecko-enviromentálního projektu Frutti di Mare Project se věnuje problematice plastového znečištění a udržitelného využívání plastového materiálu. Trojice umělců představí své projekty zabývající se problematikou plastů, doprovodí je kurátoři a odborníci na udržitelné materiály z matéri'o Prague. V rámci večera proběhne promítání krátkých dokumentárních filmů. </p>