Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Divadelní comiks-con. American psychological society (APS) vydala v roce 2017 studii, která dokazuje, že cca 70% lidí sní o…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Dej si pozor na svá přání - mohou se ti splnit.
150 Kč
Při nenaplněné kapacitě vstupenky pro studenty DAMU od 19:15 za 50 Kč.
Naučili nás věřit v to, že všechno dobře dopadne, že dobro zvítězí nad zlem a že za naše problémy vždy může někdo jiný. Co ale dělat ve světě, kde jsme všichni tak nějak sami?
Grimmovská inscenace ze světa, v němž šťastným koncem zdaleka nic nekončí.
Režisérka Kateřina Jandáčková se rozhodla ve své autorské inscenaci podrobit klasické pohádky střetu se světem dneška. Na jevišti se objeví známé postavy, jako je například Popelka, Šípková Růženka, Sněhurka nebo Karkulka, které ale budou nuceny objevovat i to, co je čeká v období mezi „šťastným koncem“ a smrtí. Právě relativizace šťastných konců je stěžejním tématem inscenace.
„Od malička nám vyprávějí příběhy se šťastnými konci. Vyrůstáme tak nepřipravení na selhání a životní prohry. V inscenaci se společně s herci snažíme postihnout pocit generace, která je od malička ujišťována o tom, že je vše možné, a která tak zákonitě spěje k deziluzi ve střetu s realitou, především proto, že věří v něco nebo v někoho, kdo je zachrání a vyřeší jejich trápení. Ale i když v životě uspějeme, stále chceme víc, a proto je otázkou, co skutečně můžeme považovat za onen šťastný konec.“ vysvětluje režisérka Kateřina Jandáčková, která je i autorkou scénáře.
Jednou z dominantních složek inscenace je pohyb. Kateřina Jandáčková ke své absolventské inscenaci přizvala tanečníka a choreografa Petra Šavela.
Premiéra 18. prosince 2015 v divadle Disk
Obnovená premiéra 18. září 2016 v Experimentálním prostoru NoD.
scénář a režie: Kateřina Jandáčková
dramaturgie: David Košťák
pohybová spolupráce: Peter Šavel
scénografie a light design: Petr Vítek
kostýmy: Lenka Rozsnyóová
hudba: Jan Čtvrtník
video-technická spolupráce: Jiří Šimek
foto: Jan Hromádko
vedoucí produkce: Tereza Tomášová
produkce: Petr John, Helena Jonášová, Kateřina Rundová
hrají: Kateřina Dvořáková, Tereza Nádvorníková, Sára Märcová, Karolína Vágnerová, Veronika Popovičová, Tomáš Hron / Jiří Roskot, František Hnilička, Dan Kranich