Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Divadelní comiks-con. American psychological society (APS) vydala v roce 2017 studii, která dokazuje, že cca 70% lidí sní o…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Sólová pohybovo-vizuálna performancia inšpirovaná dielom fotografky Francescy Woodman a pocitom pominuteľnosti, ktorý fenomén fotografie vyvoláva.
- - - - - - - - - -
Na fotografií pozorujeme čosi, čo už pominulo, a to čo nás na tom zraňuje je práve náznak našej vlastnej smrteľnosti. Cítime, ako hovorí Roland Barthes „mrazenie z katastrofy, ktorá už nastala. Uprostred života už umierame.“ Miroslav Petříček
Koncept, réžia, performer: Sláva Daubnerová
Choreografia: Stanislava Vlčeková
Dramaturgia a technická spolupráca: Pavel Graus
Svetelný dizajn: Slavomír Šmálik
Produkcia: Mana, s.r.o.
Svetlá a zvuk: Milan Slama, Boris Adamčík
Foto: Samo Trnka