Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Divadelní comiks-con. American psychological society (APS) vydala v roce 2017 studii, která dokazuje, že cca 70% lidí sní o…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
330 Kč / 250 Kč (studenti, senioři, ZTP)
Představení se koná v rámci 20. ročníku Festivalu Malá inventura 2022.
Inscenace Logika chaosu z dílny RUN OPERUN zkoumá, jaký vliv mohou mít malé neurotické poruchy, obsese a strach na běžné společenské situace. Čtyři lidé se setkávají v cizím bytě na večírku. Čtyři lidé a čtyři různé pohledy na stejný večer. Kdo má pravdu a kdo by měl raději odejít? Na libreto režisérky Vilmy Bořkovec složili hudebníci Kryštof Kříček a Václav Havelka (členové kapely Please The Trees) s pomocí hudební improvizace operních pěvců současné operní dílo, kde opera a elektronická hudba společně existují vedle sebe.
“Soubor neurotických poruch, do nějž spadají i obsese, je považován za neinfekční epidemii
jednadvacátého století. S obsesemi se za život setká až 80 % populace. U tří procent se pak stav vyvine do vážnější, dlouhotrvající neurotické poruchy. Tento pojem duševní poruchy má často společenský problém s uznáním. Je ekonomicky a politicky nežádoucí. Všichni jsou přece šťastní a mají všechno, každý je schopen dosáhnout všeho potřebného“.
Inscenačnímu týmu nové autorské opery byly největší inspirací osobní zkušenosti s obsesivními myšlenkami. Jak tyto myšlenky ovlivňují naši komunikaci s okolím? Jsou obsese normální? A kde společnost nachází hranice normálnosti? Inscenace mimo jiné vychází i z fascinace pozorování reality a uvědoměním si, že ji ve svém omezeném pohledu nikdy nemůžeme postihnout celou.
Hrají: Milan Vedral, Eliška Gattringerová, Eva Esterková, Raman Hasymau, Martin Vodrážka
Námět: Vilma Bořkovec, Barbora Pokorná a kolektiv
Hudba: Kryštof Kříček, Václav Havelka
Libreto: Vilma Bořkovec
Hudební spolupráce: Anna Novotná Pešková
Koučka hudební improvizace: Bella Adamova
Režie: Vilma Bořkovec
Dramaturgie: Barbora Pokorná
Scénografie: Anna Pospíšilová
Choreografie: Helena Štávová Ratajová
Kostýmy: Vojtěch Hanyš
Light design: Judita Mejstříková
Make-up: Justina Urbanová
Rekvizity: David Ramdan
Produkce: Martina Watzková, Adriána Spišáková
PR produkce: Mahulena Vondrášková
Asistent PR a produkce: Barbora Hamáčková
Hudební produkce: Johana Matunová